Zergatik erabili WhatsApp komunikazio eta salmenta estrategian?
- 2021ko Martxoaren 03a (-ek argitaratua)
Komunikabide digital guztiek oztopoak dituzte erabiltzailearengana iristeko. Denak, Whatsapp edo telegram izan ezik.
Berehalako mezularitzako aplikazioak, hala nola Whatsapp eta Telegram, dira komunikazio- eta salmenta-estrategiaren aliaturik onenak, atzean estrategia bat badugu.
Inbaditzaileak izan gabe, edukien egutegi on batekin itzulera handia lor dezakegu.
Secada Marketing-en (Urratsbat programaren laguntzarekin sortutako enpresa) azken hilabeteetan enpresa batekin lan egin dugu Whatsappekin CRM bat ezartzeko, kanal horren bidez ibilgailu elektrikoak saltzeko.
Whatsapp erabiltzearen abantaila nagusia da erabiltzaileen %100 inguruk zure mezua irekitzea lortuko duzula.
Irakurri gehiago Secada Marketing web gunean