Ismark: Digitalizazioa funtsezkoa da industriaren biziraupenerako?

Digitalizazioa edozein enpresaren eraldaketa digitala egin baino lehen eman behar den urrats gisa ulertu daiteke. Digitalizazioak gure negozioetan ?oinarrizko? tresna teknologikoak izatearen garrantzia azpimarratzen du, hala nola azpiegitura informatikoa, web orria, sare sozialetako presentzia, ?Online? denda, CRM edo ERP bezalako informazio-kudeatzaileak, eta abar.

Digitalizazioaren garrantzia argi geratu da Coronavirusaren pandemiaren testuinguruan; izan ere, enpresa askok langileen telelana sustatu behar izan dute, bideokonferentzia-zerbitzuen bidez bezeroekin harremanetan jarri behar izan dute eta produktuen online salmentak bultzatu dituzte.

Ismark euskal enpresa ?smarketing? agentzia gisa definitzen da, hau da, salmenta eta marketin agentzia, industriara soilik bideratuta, Ainhoa Gomezek sortzaileetako bat, azaldu duenez: ?Produktu jakin bat erosten duten bezeroetan, azoketan, edo nazioartekotzean espezializatuta gaude. Teknologiaren bidez horrelako enpresak bilatzen ditugu gure bezeroentzako. Izan ere, Ismark martxan jarri dugun hiru bazkideok industrian espezializatuta gaude?.

Horrelako zerbitzuak emateko erabiltzen dituzten tresnek konplexutasun-maila desberdinak dituzte, bezeroaren beharren arabera. ?5.0 webgunearen kasuan, edukia aldatu egiten da web-orria ikusten ari den erabiltzailearen arabera. Erabiltzailea identifikatzeko tresnak ditugu, baita enpresaren bat zure webgunean sartzen ari den ikusteko tresnak ere?, gaineratu du Gomezek. ?Erabiltzen dugun beste tresna bat Marketing Automation da; horri esker, erosketa-prozesuan erabiltzailea zein puntutan dagoen jakin daiteke, eta, zein fasetan dagoen kontuan hartuta, Marketing Automationek erabakitzen du zer egin behar den erosketa hori gauzatu dadin?.

?Smarketin ?soluzio horiekin batera, Ismarken bazkide sortzaileetako batek, Asier Elorriagak,? Web scraping ?eta? big data ?tresnak uztartzearen garrantzia azpimarratu du: ?Legez kanpoko ezer egin gabe, soilik webgunean sakabanatutako datu publikoak hartuz, merkatu jakin batek saldu edo fabrikatzen duzun produktuarekiko interesa izan dezakeen iker dezakegu. Merkataritza-ganberetako edo aduanetako informazioa aztertzen dugu, produktu mota hori inportatzen ari diren enpresei eta horien kopuruari buruzko datuak ematen baitituzte. Oso informazio garrantzitsua da nazioarteko merkatu berriak bilatzeko orduan. Ez da beti bideragarria den zerbait, eta lan handia egin behar da datuak bildu eta tratatzeko?.




ismark_socios.jpg