Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia (Online)

Jardunaldi honetan, ikusiko dugu zer prozesuri jarraitu behar diogun gure onlineko negozioari zentzua eta bideragarritasuna emateko.
Alderdi hauei buruz hitz egingo dugu: balio-proposamena, lehiakortasuna, kanalak, negozio-eredua, lehiakideetatik bereiztea, errentagarritasuna, bideragarritasuna eta hazkunde-estrategia. Pedro Lindseyk adibideak eta jardunbide egokiak erakutsiko dizkigu, gure onlineko salmentaren definizio eta estrategiaren inspirazio-iturri izan daitezen.

Pedro Lindseyk 17 urteko esperientzia du proiektu digitaletan, eta Marketin Digitaleko, Marketin Estrategikoko eta Eraldaketa Digitaleko irakaslea da ESCP Business School-en eta Europako eta Ameriketako unibertsitateetan. Gaur egun, sales managerra da Incentro aholkularitza-enpresan, zeina espezializatua baitago estrategia digitalean, merkataritza digitaleko B2B eta B2C motako plataformak pertsonalizatzen, prozesuak optimizatzen, diru-sarrerak eta bihurketa-ratioak maximizatzen, eta esperientzia digitalak diseinatzen.

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.

Norentzat
  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak
Koordinatzailea
Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

HURRENGO EDIZIOAK
  • Online
  • Data: 2021/03/30
  • Prezioa: Doakoa

EstrategiaNegocioEcommerce.png