Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia (Online)
- 2021ko Martxoaren 23a (-ek argitaratua)
Jardunaldi honetan, ikusiko dugu zer prozesuri jarraitu behar diogun gure onlineko negozioari zentzua eta bideragarritasuna emateko.
Alderdi hauei buruz hitz egingo dugu: balio-proposamena, lehiakortasuna, kanalak, negozio-eredua, lehiakideetatik bereiztea, errentagarritasuna, bideragarritasuna eta hazkunde-estrategia. Pedro Lindseyk adibideak eta jardunbide egokiak erakutsiko dizkigu, gure onlineko salmentaren definizio eta estrategiaren inspirazio-iturri izan daitezen.
Pedro Lindseyk 17 urteko esperientzia du proiektu digitaletan, eta Marketin Digitaleko, Marketin Estrategikoko eta Eraldaketa Digitaleko irakaslea da ESCP Business School-en eta Europako eta Ameriketako unibertsitateetan. Gaur egun, sales managerra da Incentro aholkularitza-enpresan, zeina espezializatua baitago estrategia digitalean, merkataritza digitaleko B2B eta B2C motako plataformak pertsonalizatzen, prozesuak optimizatzen, diru-sarrerak eta bihurketa-ratioak maximizatzen, eta esperientzia digitalak diseinatzen.
Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.
Norentzat
- Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
- Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
- Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
- Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak
Koordinatzailea
Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.
HURRENGO EDIZIOAK
- Online
- Data: 2021/03/30
- Prezioa: Doakoa